Kvällen blev mysig trots allt :)

God kväll på er allesammans, kvällen slutade supermysigt, jenny kom förbi vi såg på uggly betty mallde på mellan varven om allt möjligt :) sen va det dags för despret :) kul nu med alla serier som startar, kvällarna blir så mkt mysigare, serier film lite gott då och då om inte annat en kvällsmacka och tea som jag nu under flera dagar försökt fixa iordning till mig men det har dock inte blivit så och imorn då ska jag till pappa så då lär det heller inte ske, men på torsdag får jag se till att en macka och tea står på bordet till nån serie ev lyxfällan dåra .

Efter despret som då krockar med andra avenyn så blev det att se det på hemsidan vilket inte va en hit eftersom det hackar och man måste göra avbrott men mot slutet flöt de på som tur va.

Och nu har jenny kilat hem :( och jag ska väl kolla runt en snabbis på facebook bloggar m,m sen blir det att sooooooooova av

Hoppas ni allesammans har haft en bra kväll.

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0