Konsentrerar mig att hålla mig vaken !

Ja, idag känns det som om det blir en sådan dag, att konsentrera mig att hålla mig vaken för e så tröööött !

Men jag skaaaa lyckas, tar en lugn morgon nu med lite frukost och nyhetsmorgon, sen ska jag traska till syd för att ta medicin. . .

Sen får jag se om jag tar och ser på våra bästa år, eller om jag börjar plugga direkt när jag kommer hem, ja det återstår att se !

Det e väl det ända jag har att se fram emot idag, att plugga, matte blir det idag, har prov imorn så. . .

Det e fint väder idag med, så jag ska nog passa på att mig en liten promenix också :D det va yberlängesen jag gjorde det.

Ja det e väl det som händer dem närmaste timmarna iallafall, återkommer senare med lite update :D

Ha en bra dag allesammans !

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0