Jag vill bara skriiiiiiiiika

Hej, jag vaknade upp nyss, och den första tanken, jag vill bara skriiiiiiiiiika.

Jag sovit öer tills nu, hela morgonen är förstörd och allt jag skulle ha hunnit med tills nu har gått i spillror, nu blir det att snabbt sätta sig ner och göra en så kallad "planering" en ny sådan, och det för gå lite undan jag kollar upp det viktigaste , de som har med att göra va som krävs för behörigheter för att komma in på högskole provet, sen så fick jag med ett mobil svar att jag kan få börja med mina studier redan till nästa vecka, men ska nog tacka nej till det och skjuta upp det till efter helgen då jag skrivit högskoleprovet, för just nu så e jag snart klar med matte boken och då gäller det bara att repitera allt både i matte, engelska svenksa och svenska ord förståelser. och göra det någonstans en hemma det ver jag att jag inte klarar av och sätta mig och hålla på med nya saker samtidigt som att repitera det blir för mkt.

Därför har jag nu som plan att repitera hemma så mkt som möjligt, skriva högskoleprovet och sen efter det börja med nya saker så som att plugga matte b och c ev mer en så plus grundläggande engelska och förhoppningsvis engenlska A.

Så i dag vet jag nu inte om det kommer hinnas med att plugga men ska försöka köra på nu så jag blir klar med allt de här med nueva.

Planering för dagen:

Kolla upp vilka behörigheter som krävs för Ekonomilinjen

kolla lite snabbt igenom nuevos hemsida

Ringa till Tuna med men ide

sen måste jag nog äta en snabbis

Och förhoppningsvis finns det ork till att plugga klart dem sista sidorna i matteboken.

Återkommer senare om allt detta har gått. Håll tummarna :P ;).

Ha de bäst alla läsre

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0