Helvetes jävla skit ! säger jag bara !

Ja, nu va det dags att försova sig igen då. Blir så störd för så mkt går i spillror när jag göra det, nu det där med nuevo , missade nu e provtillfälle i matten, tvätten som jag nu slängde i direkt jag vaknade, så nu blir det förlängt med tvätttid, och jag skulle ta en sväng till jenny efter jag vart på nuevo och lagt en en till omgång med tvätt, men nu blir det inte så, eftersom jag nu har missat en hel förmiddag med att plugga både engelska och göra matte testet. så måste jag nu under eftermiddagen ta igen lite tid och plugga iallafall engelska. . .

Det e inte kul när det inte blir som man vill och att man måste planera om dagen, jag som tänkte köra på nu på förmiddagen med att plugga och sen få tillfälle att umgås med jenny, och nu när det inte blir så , så känns det förjävligt, hade velat ta några timmar med jenny denna dag , tvätta och slappna av lite, men icke nu får jag köra på med annat, Fyyyyyyyy fan, hoppas du inte e allt för sur, det har jag blivit många dar inställda den här veckan, och jag hoppas du vet att det e inte för att jag inte vill , det vill jag mer en gärna, men ja ork och tid räcker inte ibland till, Fööööööööörlåt !, får sådan ångest över att behöva ställa in träffar, eftersom jag har dålig erfarenhet av hur det kan sluta, många tror ju att jag bara använder mitt mående för att slippa göra en massa , vilket det verkligen inte är, hellre umgås jag med vänner e glad och alert en att stänga inne mig själv och bara ligga och glo i taket, vad e det för liv ?,

Ja , det e så svårt att förklara, det låter bara som ursäkt efetr ursäkkt , så tillslut orkar man inte ens säga ett pip, för det e så svårt för andra att förstå att det som händer runt om mig händer faktiskt och det e inget jag hittar på !. Det gör en också ledsen att folk tror det ibland. . .

Ne nu ska jag inte sitta och älta en massa skit, ska göra det bästa utav dagen ! så inte massa annat blir förstört,

Återkommer senare hur dagen har gått !

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: jenny

Ingen fara gumman! jag lär ju ändå bli slut ganska snart med tanke på att jag har jobbat sen 8 igår morse. Så Det är helt lugnt gumman! KRamar

2009-10-29 @ 12:01:16
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0