Helt slut !

Ögonen håller på att falla igen, kämpar för fullt att hålla mig vi liv till åtminstonde fram till tio, sen kommer jag nog slockan som en stock. . .

andra dagen som jag lyckas hålla mig i liv en hel dag från tidig morgon till sen kväll.  .  .

det e helt otroligt, i min värld iallafal, kansken börjar på ytterligare ett steg framåt :) hoppas det verklige håller i sig, om jag bara håller ut hela veckan så ska jag nog snart ha de som en liten rutin, en runtin som man e van vid, förhoppningsvis så ger detta resultatet att jag kommer i form så att jag kan prestera mera. . . 

Ja, ni jag vet inte vad jag ska säga idag, e så tom på ord just nu !

Hoppas ni alla haft en bra dag hittils ?

Kramar

Emelie L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0