Halloween Yaaaaaay!

Eller inte, nu har man växt ifrån det lite, men skullle vara kul om hade haft barn nu, åka iväg till kyrkogården med dem, går runt där e den kalla kylan med varma kläder tända ljus och bara njuta av lugnet där, älskar kyrkogårdar det e så gymitligt att gå runt på en ! Sen om man hade haft barn hade man säkert klätt ut sig och skära ur bumpor och göra lite spökligt hemma !, längtar så tills den tiden faller in, men ska inte tänka så mkt på det, för nu har jag annat jag borde lägga fokus på, så som plugg, ta mig up på morgonen, lägga mig i tid, umgås med kompis , spendera tid här på n ätet, umgås med familj och ta hand om mig själv och dem andra som kanske behöver lite stöd här och var ! resa, jobba och göra nåt värdefullt för en del av befolkningen , det ser jag fram emot jätte mkt !

Tillbaka till nuet  då, idag har det inte hänt mkt alls, har rent utav haft tråkigt, har varit rastlös och syran min va inte alls sugen på att göra så mkt, så det har blivit att sitta inne större delen av dagen, och lite ångest på det har slagit emot mig, har lite nu med, men det e inte så farligt, det e hanterbart . . . 

Ja och resten av kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra av, det e idol det vetjag men jag vet inte om jag e så himla sugen på att se det ikväll, det e lite utav en sådana dag att mkt duger inte för lilla damen (mig), det kanske blir att spela lite sims, har varit sugen på det några dar nu, så det passar kanske bra för ikväll.

Hoppas ni alla andra får en trevlig alla helgonas helg !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0