Frustrerad !

Jag e så frustrerad över hur dagen har vart, det har inte alls varit en bra dag och humöret nu e inte alls bra, så det kommer bli tufft att komma upp imorn och gå iväg imorn för känner jag mig rätt så kommer det dåliga humöret hålla i sig till imorn. . .

Varför väljer man vissa saker framför andra, varför blir man så slö imellan åt, just då man egentligen ska satsa hundra varje dag som jag i nuläge borde göra.

I dont like it !

Jag vill bara skrika ut min aggrition !

I denna stund vill jag bara ta till med alkoholen igen, det e sådana läge som den värmer så skönt, man blir så avslappnad, tillfredställd, lugn och harmonisk, alla känslor bara släpps lös.

Så hade jag inte tagit min antabus idag då hade det inte varit någon snack om saken då hade jag varit där igen. .

Jag vill bara gråta men det kommer inga tårar, bli så ledsen att det faktiskt inte heller i över på den biten, suget finns fortfarande kvar, just de dessa lägen. . . Jag kommer nog förbli nykterrist :( !

Emelie L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0