förskyldning på gång ?

Hej på er , ja sen sista inlägget jag skrev så har jag sovit, direkt efter jag skrivit klart och kollat lite andra bloggar gick jag och la mig direkt och somnade på stört, och det va så trögt att sen komma upp igen, skulle säkert ännu sovit om jag ine gått upp jag förstår inte, undrar om det e förskyldning på gång, för nu under kväll när jag varit oss jenny så kände jag mig bara tröttare och tröttare efter varje minut och tyngre och tyngre i huvudet, så jag gick hem lite tidigare från henne :(, e så trött känns som jag skulle kunna somna vilken sekund som helst men tänkte att försöka hålla mig vaken en stund till se början åtminstonde på komisaren och havet. för om jag känner mig rätt så kommer jag vakna i natt nån gång om jag lägger mig så här tidigt onödigt att ta den risken, för imorn ska jag plugga på lite, även försöka att inte lägga mig nåt under dagen, det måste bli ett slut på det.

Men det e svårt , för jag blir väldigt seg och trött av medicinen, det e som om jag skulle kunna somna stående om jag inte går och lägger mig en stund den tiden på dygnet jag brukar kunna bli trött.

Ja annars så har kvällen varit mysig med jenny :).

Jag har nog inte så mkt mer att säga faktiskt, e såååååå trött :(

Kram 

Emelie L 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Låter som du haft en bra helg. :)



Jag var inte inne på MSN igår, glömde på datorn när det blev så brottom att åka till jobbet. Har jobb ikväll med, plus onsdag. Sen åker jag dit, ska boka båten nu idag. Folk har ju höstlov här denna vecka, så håller tummarna nu att de finns hytt. Vi hörs senare ikväll. Kram

2009-10-05 @ 13:33:58
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag somnade ca 21.30 igår. Så jävla skönt å somna så tidigt. :)

2009-10-05 @ 17:05:47
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0