Det värsta är över !

Hej, ja nu har det gått fem dagar med ångest, sug efter alkohol och så har ingenting blivit gjort för att jag slutit ögonen och inte orkat kämpat imot.

Idag är det lite bättre känner att jag ev e på väg upp , känner mig lite piggare och det va skönt att prata ut med psykologen och återigen lyssna till hennes kommentarer.

Jag har förvisso sovit från efer våra bästa år fram tills nu, och har inte gjort så mkt mer en så, vilket känns tugnt och svagt av mig, men känner att jag nu under veckan iallafall laddat med energin har ju sovit super mkt, så nu skulle man säkert kunna vara vaken två dar i streck utan problem :P ne så överdrivet mkt har jag inte sovit men väldigt mkt, denna tid kunde jag använt till något betydligt bättre. Och imorn  ska jag ge det ett försökt ett ärligt försök, känns att veckan började väldigt dåligt därför har försöken känns väldigt meningslösa av nåt slag vet inte varför men när veckan inte börjar nå bra känns det som om jag ibland då ger upp helt. nu harväl förvisso varje dag fram tills nu varit förjävliga, så väldigt lite ork till att göra nåt åt problemen har funnits.

Men imorn känns det som om jag kanske kan börja om igen ska gå upp tidigt, äta frukost plugga några timmar, sen blir det med middag hos pappa och sen bio på kvällen om det finns några platser kvar annars får det bli på söndag.

Men som sagt det värsta är över suget efter alkohol är som blåstblåst har väl tänkt mer förnuftigt i den frågan och på så sätt med blivit nöjd över hur jag har tänkt, i den frågan har jag nog växt enormt.

Nu är det bara att försöka lite i taget igen så kommer nog orken , lusten och motivationen tillbaka förhoppningsvis.

Ne det va nog allt hittils, oc jenniefer tack för kommentaren, den värmde det gör det alltid när du ibland då och då dyker upp med dem ! :) Hoppas du har det bra ?!

Kram på er alla läsare.

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0