Det va nästan det jag räknade med . . . !

Ja, att försova mig ida, somnade väldigt sent i natt, och hörde såklart inte klockan i morse heller, Bliiiir så sur, varför ska jag sova så jääääävla djupt.

Men dagen den e äl inte förstörd för det, ska titta runt lite här fixa mig och sen köra igång med pluggandet, hinner kanske inte allt de jag skulle men bättre med lite en ingenting , försöker tänka så istället för att skita i allt och gräva ner mig och känna mig värdeös.

Men det känns väldigt värdelöst att inte ha kommit upp och gått till neuvo. . .

Jag trivs att vara där, man får en bra kick för dagen att börja med att plugga där, bra energi som brukar hålla i sig dagen ut. . . Sen är det jue med skönt att komma iväg så där på morgonen, så man blir lite sur när man sen försover sig.  .  .

resten av dagen då, jo jag ska plugga sen vet jag inte, återkommer senare om hur dagen gått osv !

Ha de fint idag !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0