Det går bara inte :(

hej, ja, det känns omöjligt att plugga har försökt och försökt , viljan finns men inte orken eller snarare konsentrationen, inget jag läser går in, eller så fattar jag inte och det känns besvärligt att lösa uppgifterna när man inte e ett dug intresserad, men vilja finns ju så det kanske går lättare imorn när jag landat lite de här med tuna, det har varit en lång dag som sagt, gått upp tidigt vilket jag inte e fullt van vid, och sen blev det inget att äta först tre på eftermiddagen, sen på nuevo har det planerats och pratas vid, gjort ett engelska test sen iväg till tuna och prata lite mer, skrivit lite avskrivnings papper osv osv.

Så jag har gjort väldigt mkt mer denna dag en vad jag e van vid och det sätter sina spår och sen medicin på det hela som tröttar ut en mer en vanligt. . . Så har jag ändå lite förståelse att det inte hargått och pluggat idag.

Men imorn känns det som om det kommer gå eftersom viljan finns nu fattas bara lite ro i kroppen och sömn sen så ska det nog gå bra imorn :)

Så härnäst de närmaste timmarna framåt innan läggningsdags så ska jag först och främst få i mig lite mat, duscha, ev kanske handla lite gott till kvällen, e sugen på nåt sött :D se lite på nyheter, ja sen efter det fram till kl 21 så vet jag inte om det finns någe direkt att se på , på tv men efter 21 så e det ju Despret :D yaaaaaaaay som jag och jenny ska se på ihop efter det blir det att se dagens avsnitt av andra avenyn på datorn och sen blir det läggdags och en ny vacker dag väntar en :)

Ha de gött ikväll kanske återkommer med en uppdatering innan jag går och lägger mig .

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0