Det började bra iallafall :) !

Hej på er allesammans, hittils så har dagen varit bra, jag kom upp redan klockan 7 helt otroligt, men jag va trött hela morgonen fram tills jag gick ut då piggnade jag till en aning.

Väl framme vid nuevo fick jag ett varmt välkommande, alla va trevliga, glada och pigga det gjordes en planering sen gjorde jag ett engelska test vilket jag inte va beredd på det kändes bra när jag gjorde det så hoppas slutresultatet blev bra :) det får jag veta på torsdag.

Efter jag gjort testet traskade jag vidare till tuna för att fylla i lite avskrivningspapper osv :( känns tråkigt att bli officiellt avskriven men fortsatt kontakt kommer det bli hon ville bli uppdaterad om hur det går med allt osv osv. Och jag har absolut ingen besvär med det tvärtom, det känns skönt att kunna ringa ditt och diskutera uppdatera osv osv :) kul att dem med vill veta och att dem bryr sig, tyder bara på ett väldigt bra arbete ur min syn på de hela. . .

Väl hemma så ska jag köra igång med att plugga matte, ska först ta mig nåt att äta , det blev jue ingen frukost och e heller inte så hungrig just nu men ska iallafall tvinga i mig lite gröt :). . .

Uppdatering av dagen kommer lite senare !

Ha en fortsatt bra dag allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0