Det är SKIT jobbigt !

Ja då vad det kväll igen då och jag ser verkligen inte fram emot morgondagen, det känns lika jobbigt nu som tidigare, jag försökte med att ta en dusch, kanske skulle lätta upp stämningen men inte gjorde den det det va väldigt skönt under tiden i duschen förstå mig rätt, varmt och skönt bara eftersom jag va så frusen .

Men nu sitter jag här igen och har ont i magen och känner mig illamående av att känna mig så sluten till min tankar och att orken inombords till att prestera inte finns där, det gör så ont i mig att känna såhär, vill verkligen plugga , bli nåt, och jag trodde att detta skulle gynna mig, att få göra nåt jag tycker e kul få chans att plugga upp mig så att jag kan komma in på den linje jag vill. Jag trodde det här kanske skulle få mig att tänka på annat, få mig att bli glad och nöjd, men jag ska låta ta det lite tid, komma in i det lite, bli van vid det, men tycker ändå jag borde blivit van jag trodde för ett tag sen att det bara skulle bli bättre, jag kom in i alla tider jag satt upp med att gå upp tidigt, äta frukost lusch middag och kvällsmacka, jag kom in i dessa rutiner jag plugga hårt varje dag, men ändå kommer det en sådan vecka med depprition, ångest, ingen ork till nåt , har svårt att sova, tänka klart, äta , !

Det är SKIT jobbigt .

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej! Förstår att det känns jobbigt. :/ Men ibland kan mycket av det som känns jobbigt, vara ens egna NEGATIVA tankemönster. Jag pratar av egen erfarenhet här. Om du jämför med barnen i afrikan som svälter så har du det otroligt bra. :D skämt å sido Nej, men jag har lite dåligt samvete faktiskt att jag åkte ut sist lördas. Borde kanske vart hemma med dig, eller åtminstone inte nämnt att jag var bakfull å så. Tänkte mig inte för. :/



Jag tycker att när du läser detta jag kommenterat. Att du ska ta en penna och ett papper och skriv ner 5 saker du är nöjd över. Sen tänker du på dem en stund. :) När du gjort det skiv ner 5 grejer du är missnöjd med och fundera sen hur du kan förbättra dessa. Jag förstår om suget efter alkohol är tufft. :/ Men tror att du behöver sysselsättning...för att inte grubbla och komma in i ensamhet och negativa tankar. Det där med att jobba 2 dagar i veckan hade kanske inte vart så dumt! Då kunde du kombinerat det med plugg de andra dagarna. Jag tror detta med att sitta i sin ensamhet å fundera e värst!



Vet inte hur jag ska muntra upp dig. Men hoppas du får en bättre dag i morgon. :) Du får alltid prata med mig, om du behöver någon att prata med. Jag finns för dig... fast jag kanske är lite rastlös och i min egen värld ibland å inte tänker mig för. ;) kram

2009-10-16 @ 02:45:55
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Jenniefer

Även fast vi inte "känner varandra" längre, så önskar jag ibland att jag kunde trolla så att du fick må bra!



Och du! Du behöver inte vara bra varje dag! Alla har vi skitdagar ibland, det får du också ha!

2009-10-16 @ 11:47:57
URL: http://jenniefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0