Denna dag åt helvete då !

Hej på er alllesammans, ja denna dag har bara försvunnit och ingenting, när jag väl skulle sätta igång så la jag mig i sängen för att samla krafterna lite, men så somnade jag givetvis och sov ändå fram till halv 5 nån gång, så det har inte blivit nåt gjort förutom att tvätta då, men får fortsätta tvätta på söndag igen, för tvättmedlet tog slut och inte orkar jag gå och handla heller !

Men sen jag vaknade till liv för andra gången så har det rullat på rätt bra, har sista tvätten i torktumlat nu så snart e jag klar med den, jag har duschat, gått och köpt cigg för denna månad, nu ska jag snart ta mig ett bar rostade mackor med äng och majonäs , muuums, och en kopp tea til ldet, sen vet jag inte vad jag ska göra, om sabine inte hunnit komma till mig till dess, så sätter jag mig nog och pluggar lite matte tills hon kommer , sen om pappa har lust att komma med en film så ska hon och jag se på film sen när hon kommer om det nu inte blir allt för sent vill säga, ska upp väldigt tidigt imorn så kan inte sitta uppe hela natten för den saken skull!

Ja återkommer kanske senare ikväll med lite update av kvällen !

Kram så länge !

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0