De kunde jag ej har anat !

Det kunde jag ej har anat, att jag skulle hålla mig vaken hela länga dagen från halv sju i morse :) skit alltså, sen som ett under har skett hehe :P

Glad och nöjd är jag av vad dagen har bjudit på och min prestation, har inte pluggat så mkt som planerat men ändå lite utav det !, jag tar i så mkt jag bara orkar, och hittils så får det bli lite , lite i taget, det har jag kommit underfund med , låter sjukt, men jag vet jue vad har klarat och inte ,förr, men nu är jag inte där utan nu e jag under andra omständigheter, här och nu och jag måste lära mig att acceptera att jag klarar inte en iallafall så mkt som jag har gjort, och se de lite så att nu e jag i en upptrappningsfas jag kommer en dag komma till det stadium jag en gång var tom kanske högre. . .  Men det tar tid, det måste jag lära mig ! Och jag tycker att för var dag som går så utvecklad jag bara mer och mer och lär mig mer och mer främst om mig själv och jag börjar mer och mer se posetivt på saker och ting, jag hakar inte längre upp mig på små saker, det går framåt, det kan jag med ärlighetens namn säga ! :D


Ja förutom at jag har pluggat så har jag varit en sväng ner till stan, där handlade jag en present till jenny, den blivande mamman ! :) det va en fårgunga som hon så gärna ville ha. . . Då tog jag tillfället i akt och va snabbt ute och köpte den , för jag ville så gärna ge något betydelsefullt från mig och hade absolut inga andra förslag först hon nämde den underbara söta fårgungan, ni som inte vet va jag pratar om så är det ett får istället för en hästgunga hehe !

Sen åkte jag hem till henne och överraskade henne med den och så glad blev hon så att hon nästan började gråta (hormonerna) hehe ! :P

Sen hemåt till mig igen , jag och mina två yngre systrar såg lite film snackade spelade lite sims de nya, helt otroligt va verkligt allt va i detta vill ha vill ha !

Och nu gick dem för en stund sen och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkte jue plugga nu ikväll men orken finns inte riktigt e trött och har lite ont i huvudet. så det blir nog att ta det lugnt iallafall, det e ju en dag imorgon också !

Hoppas ni alla där ute i världen får en mysig höstkväll !

kramar

Emelie L

Kommentarer
Postat av: jenny

hej gumman. Tack ännu en gång !! Som sagt, vet inte vad jag ska säga mer än tack. Jag vill säga så mycket mer :)

Puss å kram! Älskar dig!

2009-10-26 @ 18:49:26
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0