Då va denna dag över då !

God kväll på er allesammans , hoppas ni alla har haft en bra kväll ?

Det har iallafall jag, jag tog en ny bild på mig idag med nu ikväll, tänkte att det vore väl bra att lägga upp nån nu bild på msn och facebook, för nu har jag under en längre tid gått osminkad och det kommer jag nog göra ett bra dag framöver, varför jag gör det, ja det har bara fallit in så, har känt att det inte varit direkt någon mening, gör mig inte så mkt ute bland folk, e mest hemma och pluggar och när man träffar vänner så ja då blir det heller inte av, känns inte som det behövs liksom, trivs utan smink e rätt skönt och behagligt, men känner att samtidigt kanske dags att ändra på den vana lite, man kan ge inte gå och se helt slut ut dag ut och dag in , hehe !

Men denna månad så kan jag berätta att jag har tänkt att ta och färga håret men nu blev det så mkt räkningar som jag inte räknat med soooomvanligt, känns som jag haft liten koll på de ett tag nu ! , men ja få se sen om jag har råd har inte kollat över det än . . . men om så blir det att fräscha till håret lite iallafall :D

nya höst och vinter kläder skulle med behövas, men det räcker nästan aldrig till nåt sånt :( . . .

och så såg jag såklart på oskyldigt dömd, skit bra avsnitt ikväll , i like  :D

Ne jag har nog inte så mkt mer att tillägga om dagen. . .

Sov så gott allesammans ! Dröm sött : ;)

Kramar

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tycker det är tufft att du la upp en osminkad bild. Du e naturligt fin så det passar bra med en sån. :) Spännande de ska bli att se sen när du färgat håret.

2009-10-28 @ 23:41:44
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0