Då va den långa dagen slut då !

Hej, ja dagen flöt på lite fortare framåt kvällen konstigt nog hehe, det har varit en lång dag och det har mellan varven varit kämpigt att hålla sig vaken speciellt när jag och syrrorna såg en halv drög / bra film !

Annars så har jag bara suttit här vid datorn ikväll, väldigt ovanlgt för min dag att sitta så länge framför den, men är nog mkt för att man snappat upp ltie ny kontakt, trevliga sådana och mkt att prata om hehe ! jätte kul faktiskt !, men jag får inte göra det till en allt för stor vana måste jue hinna med andra saker med. ! men a kvällarna spelar väl ingen direkt roll för då brukar jag jue bara ta det lugnt, men om dagarna, måste plugga , plugga , plugga hehe -! känner mig nästan galen av att planera upp så mkt plugg, undra om mottot kommer hålla ! ja det återstår att se .

Imorn ska man med upp med tuppen :) håll tummarna !

Natti på er alla kära läsare .

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0