Ännu en dålig dag !

Hej, ja hittils har det varit en dålig dag, det e tugnt att andas, det trycker i bröstet, jag kallsvettas, jag drömmer och tänker konstiga drömmar och tankar.

Och suget efter alkoholen sitter kvar sen igår, jag försov mig i morse så jag kom inte iväg till nuevo vilket gjorde mg jävligt förbannad, jag tittade på våra bästa år , drack mitt kaffe och tog min cigg somvanligt, jag tänkte med ta och äta lite frukost men det fanns ingen ork till att göra den och heller ingen aptit till att äta den, Nu börjas det om igen, nu känns det som det gjorde för någon månad sen, kämparglöden finns ej, ingen motivation heller, och oron att klanta till mig igen är stor, eftersom suget e så enormt just nu.

Men trots detta ska jag iallafall försöka kämpa emot, ska försöka att sätta mig ner snart och gå igenom det som behövs pluggas på, hoppas energin då kommer tillbaka och att jag fastnar och kommer in i plugget så att det blir lite gjort idag, på de så kanske humöret går upp lite. . . Hoppas , hoppas hoppas, det e det ända jag kan göra, för när jag är så här nere så har jag väldigt svårt att kontrollera mig själv och mitt handlande, men om jag börjar från rätt ände så kanske de slutgiltiga blir annorlunda en om jag bara går och lägger mig , , ,

Uppdaterar lite senare hur allt detta har gått.

Ha en bra dag allesammans

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0