Annso på besök, så jövla kul :D

Hej på er allesammans, igår va det fullt hus här, både jenny, annso och mats var på besök här igår, vi snackade shit såg idol, sen gick jag och la mig, och idag så vaknade vi alla sent för att vi blev störda hela natten av musik och lev väningen över, så det blev inte så mkt sömn 2 timmar under natten sen väcktes jag av ett jävla liv där uppeifrån så jag blev hysterisk, skrek och bankade ett antal ggr i vägen men det gav ingen efekt :(, så jag fick drass med livet fram til halv sex sen somnade jag och annso som stockar efter det och sen sov vi typ bort halva dan, runt halv 12 vaknade vi nog till liv, det blev en stressig "morgon" /eftermiddag, jag diskade och städade upp lite det såg förjävligt ut, sen tog annso en dusch och jag fixade mig snabbt, sen prang vi ner på stan och stressade runt där nere ett tag, sen hem, sen kom pappa, vi åt pizza och såg på film annso gick sen nån gång under filmens gång, hon skulle iväg och träffa nån kompis . . .

Och nu sitter jag här själv, ska jag vara ärlig så känns det rätt skönt att få en stund för sig själv, städa upp lite fixa lite med sitt, få lite ordning i tankarna osv osv. imorn blir det nog en lugn dag det skulle bli regn men jag hoppas inte på det hoppas det kommer vara lika fint väder som idag, så att man kan ta en skön höst promenad under dagen, ska nog med gå upp tidigt och dona lite med studier och planering osv.

Nu ska jag väl titta runt en snabbid på nätet sen blir det en sista cigg och sooooova.

Ha en fortsatt bra helg och kväll :) !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0