Allt känns så trögt !

Ja, jag vet inte vad det e, om det e att man ställt om klockan, det känns som tiden går snigelfart igenom dagen, eller e det att man nu börjat gått upp ybertidigt ?

Och hela jag känns så trög med, känner mig så bortom allting, inte så närvarande i mellan åt, det kanske beror på att jag tänker så mkt, och vill så mkt, och får så lite gjort.

Men ska kämpa på, inte ska ge upp denna gång, nåt som är skönt, det va att jag kände att jag kan jue faktiskt engelska rätt så bra om jag bara sätter mig, känner att jag förstår på ett helt annat sätt en förut, om jag bara nu sätter mig ner och tragglar in allt så att det verkligen sitter så ska jag nog inte ha så stora problem med det fram över ! Hopaps , Hoppas !

och sen matten, ja det e svårare en jag trodde att få in alla dessa ex på uträkningar , regler och dant !. men jue mer man håller på utan avbrott så sätter sig det snart med förhoppningsvis. . . :)

Ja så idag har jag hittils pluggat engelska på nuevo, har pluggat klart kap 5 och påbörjade kap 6 strax innan jag slutade där för dagen, och nu ska jag ta en lite paus sitta här en stund och kika runt på nätet, äta, diska sen ska jag sätta igång med att plugga matte :)

Återkommer senare med lite update !

Kramar

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag känner precis samma, att allt känns så trögt just nu. Vet du varför du känner dig sådär bortom allt. Det är för att du e arbetslös... din kropp tvingas inte att röra på sig lika mycket, som den skulle göra på ett jobb. Sen är det den där sociala biten på jobbet som fattas också. Jag märkte detta nu, när jag själv börja jobba. Märkte att jag hade blivit lite slö å seg och upplevde jobbet som övermäktigt. Men när man kommer in i rutiner blir de annat.



Fast nu är det ju så att du valt själv din situation å vill plugga. Så det bästa vore kanske två promenader varje dag, eller någe för att hålla igång. Å träffa folk ofta, det e viktigt, jag gjorde inte det när jag var arbetslös vilket resultera i att jag var lite deppig. Mycke snack här nu. :) Men jag skriver bara vad jag tror. Fortsätt pluggandet, tror det kommer gå riktigt bra för dig. :) Seriöst. kram

2009-10-27 @ 14:24:33
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0