Wallander kväll med pappsen !

Halloj, ja det blev allt en mysig kväll med pappsen, mat och wallander och lite gott till det :D, och det va en bra film, det hände mkt, mkt spännande saker, och börjar allt mer gilla dem nya i serier. . .

Och jag blir allt mer sugen att jobba som polis/kriminalare, det skulle vara en klockren dröm som slog in om det skulle ske, ja man får väl se, än har jag inte bestämt mig kan ju bli så att det bli polishögskolan nästan :P ;) hehe, man vet aldig.

Det skulle väl va nåt lilla jag som knäcker :P hehe.

Ja och nästa nu då , det ska bli oskyldigt dömd för hela slanten och en kopp tea på det .

Sen blir det att sussa gott, e så trött, har ju nu varit uppe sen halv 7 det blir samma visa imorn med.

Återkommer kanske senare om inte så får ni alla kära läsare sova så gott.

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hehe. Låter som ni haft de mysigt. :) Polis-serierna e faktist riktigt bra.

2009-11-19 @ 10:13:35
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0