Vilken kväll :D!

Det har varit en fantastik kväll med far min , har verkligen skratta och haft en leende på läpparna hela kvällen, dels för att det gått bra idag med pluggandet, jag kom upp skapligt och allt, jag har inte sovit nåt på hela dagen sen så känns det väldigt bra när det gäller en grej med det avslöjar jag inte först jag vet säkert vart det ungefär kanske kan leda till :D hehe !

Ja och nu e man hem kommen igen, har sett nya falk, och den va bra som vanligt, lite trög kanske men a alla filmer med han e bra likaså med wallander oc beck, tycker om stuket på filmerna, men visst det finns väl mindre bra och några som e kanon, men handlingen på alla e ju nästan desamma och för att jag faller så för dessa filmer pluss oskyldigt dömd csi och många till krimenalare e för att jag helst av allt vill jobba inom det yrket. . . men känner att det e lång utbildning och min storlek för jobbet passa nog inte in . . .

Så jag ser så mkt på dessa för att jag njuter av det jag får liskom en kick inom mig.

Ja, jag skulle ha tagit en dusch innan oskyldigt dömd men nu gick tiden väldigt snabbt sen jag kom hem så nu hinner jag inte det, det får bli efter programmet, mellan nyheterna och kvällsöppet med ekdal. . . För det måste jag med se på innan det e dags att krypa ner för dagen.

Ja jag kanske kommer med ett till inlägg senare.

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0