Uppe tidigt !

Hej på er alla, ja efter gårdagen så somnade jag väldigt tidigt, runt 22 slocknade jag som en stock, höll igång hela dagen , gick upp runt 8 och va i farten ända från det till 21, sen tog jag en lugn stund hemma en timme ungefär sen somnade jag som en stock, så det resulterade att jag vaknade redan 05.20 fast jag steg inte upp fröst 09.00 halv sov under den tiden sen gav jag upp och gick upp, jag har hittils bara hunnit med att go på toa tagit en cigg och kaffe.

Och nu sitter jag och bloggar, efter det blir det att kolla bloggar, facebook, snegla lite på nyhetsmorgon som jag har på i bakgrunden, äta lite frukost där i mellan, ta en kaffe och cigg, sen ska jag försöka hålla mig rökfri fram till middagen, och sen efter det fram till läggningsdags, och om jag klarar det så blir bara 3 rökta cigg denna dag, hooooppas jag klarar det :)

Efter allt morgonsdon så blir det att gå ner på stan och lämna tillbaka en kofta som jag inte provade i affären och när jag kom hem så trivdes jag inte i den den va dels lite stor fast det bara va s men trodde faktiskt att den skulle passa, men ja med min vikt minskning så gjorde den inte det, det va mer kläder i xs som jag provade som va alldeles förstora, skit tråkigt , det blir nu att börja äta mer, mitt mål e att gå upp till högst till 53-54 det e en vikt jag trivs väldigt bra med...

Men som alla andra så vet alla att det e svårt att gå ner och det e lika svårt att gå upp. . .
Tycker det borde finnas program för dem som väger väldigt lika men aldrig kan gå upp, för det finns nog många i detta liv som lider lika mkt att vara för smala för dem som är förstora. . . Och nåt jag inte gillar e att det e mer accepterat att skoja om människas lilla vikt , typ fan va smal du är, va liten du är, köper du kläder på barnavdelningen eller ? osv , osv, jag tycker det absolut inte e något roligt. . . och hatar att det e ett ämne som tystas ner, , ,

Ja, men efter stan så blir det att handla mat, sen hem, ska kanske plugga lite, få se. . .

Återkommer under dagen med mer smaskliga skvaller :P !

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du har rätt. Jag är ju smal, som du vet. Det känns inte kul när folk påpekar det. :/ Väldigt oförskämt faktiskt, men skulle jag säga tillbaka att nån är fet. Då skulle det inte va okej.



Det är faktiskt svårt att gå upp i vikt. Jag har försökt.

2009-11-28 @ 15:04:18
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0