Underbar dag !

heeej på er alla ! idag har det varit en helt underbar dag , har varit med jenny större delen av dagen, vi har traskat runt lite i stan i olika babybutiker, ja det finns jue inte alls många urval i denna stad, kom igen nån där ute och öppna en riktigt pang babybitik som ska innehålla det mesta, barn vagnar, spjälsänger, barnstolar, osv osv, lite ovanligt urval med ! Det tycker jag verkligen, så nån där ute koooom igen :D hehe !

Förutom det så har jag gått upp tidigt, möte med psykologen, hämtat ut min nya medicin så ikväll blir det invigning av den :) :P hehe, ja det fanns inga direkta roliga biverkningar utav den men hoppas jag inte e en utav dem som ev kommer drabbas utav det.

Sen när jag hade gjort allt detta traskade jag hem till jenny, vi åt frukost, såg våra bästa år babbla lite om alla möjligt, sen traskade vi ut i det underbara vädret :P !

Och nu för en stund sen kom jag hem, och direkt jag kom hem letade jag vidare efter butiker i denna staden, men fann inte speciellt många med en nätbutik, dunderbutiken.se. en rolig butik, det fanns mkt där, speciellt en barnsäng som jag fastnade på :) hehe, jag vill med ha BARN . . . Va kul det skulle vara, men med den drömmen får jag vänta med, har så mkt annat jag nu vill göra och får jag barn nu så blir det säkerligen komplikationer med det jag vill åstakomma innan mina barn ska ploppa ut hehe

Och ikväll så blir det en mysig hemma kväll själv i denna mysiga lägenheten, ska väl se idol och eftersnacket sen soooova. Ja jag införskaffade mig en bordsjulstjärna som jag redan nu satte upp i köksfönstret så fiiint de blev, lägger upp en bild på det vid ett senare tillfälle :)

Återkommer säkerligen med lite update under kvällen. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0