Trötter !

Ja, idag är jag trött i sinnet och allt som jag pluggat det känns som det bara försvunnit men det e nog för jag e så trött, orkar nog inte tänka riktigt klart, så det har inte gått så bra idag med att plugga matte då sinnet måste vara klart. men jag har försökt och lite mer har gått in men inte mkt alls, så det får bli att stiga upp tidigt imorn och repitera på lite innan det e dags att gå iväg och göra prov på ekvation, jag hoppas för alls skull att jag klarar mig igenom det , det har varit tuffare en jag trodde att ta sig igenom kapitlet grundligt men nu e det snart gjort har ytterst nån sida kvar men det får bli att plugga lite på den imorn som sagt. . .

Ja det har varit en väldigt slö eftermiddag har legat och myst i sängen för mig själv, det har varit riktigt skönt att bara ligga en stund, och skönt med att man inte somnade till heller :) pluuus till mig :P

och snart blir det dags för mat och tv, det blir att se på halv åtta hos mig, bonde söker fru (bara för att fördriva tiden tills det bästa börjar ) och det e jue då såklart ockyldigt dömd tänkte skriva andra avenyn men det såg man ju igår hehe ! Snörrbollen själv :P

Idag blir det riktigt goood mat, grillad kyckling med ris och kurrysås. Muuums !

Ja jag har nog inte så mkt mer att tillägga , mer en att det ev kommer lite små update innan läggningsdag ! Få se få se.

Ha det gött allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0