Tråkigt , Tråkigt och Tråkigt

Ja, jag som hade sett fram emot denna dag, men det va inte så roligt som man tänkt sig, sitter här själv i mörkret, och har försökt somna flera ggr så att tiden ska gå lite fortare, tills idol kör igång. . . .

Och e väldigt sugen på nåt gott men pengar till de har man inte heller bara mat och sånt.

spelade med spindelharpan för ett tag sen, klarade den redan vid första försöket så det blev heller ingen lång stund att sitta med den :( och nu har jag absolut inget att göra, har heller ingen lust att slå på tv för det finns absolut inge kul först halv åtta

Jaha, nu blev det ett litet avbrott här lumpen danne och pappa ringde och nu e pappa på väg hit, och han ska hålla på och fixa lite på datorn min. . . Ja jag återkommer senare ikväll.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0