Tidig jul har jag att bjuda på i dag :D

Hej, hej, trots att humöret inte är direkt på topp och att jag e väldigt trött och yr. Så har jag iallafall inte gått och lagt mig och sovit bort dagen, även om det inte har blivit någe pluggandet hittils så har jag iallafall försökt hållit mig vaken denna dag så nöjd e jag över det iallafall, även om det känns väldigt surt att jag inte har pluggat något, för idag va det faktiskt ett måste att plugga eftersom jag har prov imorgon :)

Men jag har iallafall gjort annat som har hållit mig vaken och även fått mig på lite bättre humör och tankar på annat.

Efter våra bästa år så tog jag mig en promenix en rätt lång sådan, fast kunde inte slappna av så mkt för jag va så yr och jag kände mig så borta, kändes som en dröm alltihop att jag va ute oc gick osv. men när jag väl kom hade humöret lättat på sig lite, och jag tänkte att a jag har fortfarande ingen konsentration eller tålamod att än sätta mig ner och plugga så jag ta nu tillfället till akt och började fota det jag hittils har inhandlat till julen. Och humöret e det e lagom på topp just nu, jag känner mig mer piggare lite gladare, har lite mer energi i kroppen, så efter jag lagt upp dess väldigt tidga julbilderna så ska jag sätta igång och plugga inför provet . . .

Här kommer lite bilder på tidig julkänsla innanför mina väggar :) !


Tomtarna, ljuslyckrorna och frukskålen är inhandlat i år.





Bordslampan, kvistarna, den vita vasen och kransen på dörrn,
är det som jag inhandlat i år.




Den stående julskjärnan, kökshandukarna, och duken på bordet
är inhandlat i år med.









Den svart guldiga kudden är med inhandlad i år, köpte två sådana







Resten av bilderna e lite hur det ser ut förövrigt :).

Ha det fint alla läsare.

Kram

Emelie L



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad mysigt det blev. :) Saknar lägenheten.

2009-11-11 @ 16:17:09
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0