Super onsdag !

Jajjemen, jag fick nog fullpott på de första engeslka provet :), yaaaay, och nu gäller det att plugga på hårt på matten, och jag fick resultatet på högskoleprovet, 0,0 hehe :) suuuuper , hehe ne men det visste jag redan så det gör inge, gåler att verkligen plugga på hårt till nästa provtillfälle. . .

Ja, jag e nyss hemkommen från nuevo och magen den kurrar så det ska bli att göra lite pankisar (pannkakor) till lunch :) det ska bli riktigt gott faktiskt.

Efter det blir det att plugga, sen kommer pappa och hämtar mig, det blir ingen handling denna onsdag, men han kommer och hämtar mig efteråt , vi ska då hem till han och äta lite mat sen se en ny wallanderfilm :)

Jag återkommer senare med mera. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0