Sov morron

Det va så skönt, att sova tills jag vaknade återigen, och inte sov jag så farligt länge idag, runt 11 vaknade jag till, men inte så himla pigg e man för det, e seg och trött och känner bara för att ligga i sängen hela dagen och se på dålig program som vissas på tv :P

Men det ska jag förhindra ska snart göra mig iordning för dagen och sedan börja plugga, idag ska jag gå igenom glosorna idag i tal sen skriftligt och efter det ska jag ge mig på matten vilket jag inte ser så mkt fram emot efetrsom det går väldigt trögt att förstå sig på ekvationerna, fattar inte vad som har hänt sist jag satt med det så förstod jag mer en nu, min black out verka hålla i sig, men ska försöka kämpa mig igenom det än då,  hoppas min trotsiga sida håller i sig och att jag gör några framsteg i det :)

Ja mer en så har inte dagen att bjuda på, det blir nog en lite paus i pluggandet med en promenad och musik i öronen i det trista vädret. . .

Sen är det lite osäkert om jenny och jag ska träffas ikväll, hennes bror fyller så hon ska vara där och fira han. Men vi skulle höras senare om det .

Jag återkommer senare med smaskig update ;):P

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0