Söndags ångest det va längesen !

Hej, ja det va riktigt längsen man hade det, söndags ångest, men börjar mer nu för varje  vecka som går se en skillnad på helg och vardag, för förut då va det inte så stor skillnad, men nu så ja för varje vecka som går gör jag framsteg i min utveckling, jag börjar komma mer och mer in i rutinerna, det blir bara lättare och lättare att komma upp och somna in på kvällarna, att få i sig mat som jag ska det går väl sådär, har oftast inte så mkt aptik först klockan e runt 14-15 taget, så det jobbar jag fortfarande med, men jag oroar mig inte så mkt för sena kvällar och sena uppgångar, det e jag nästan förbi, men inte helt, det går fortfarande upp och ner , men det kommer det nog göra ett tag till.

E redan trött som sagt, det kommer nog bli att lägga sig ovanligt tidigt idag känner jag, känner ingen lust att se på filmen som går, Djävulen bär prada hehe :D nu blev det rätt annso, kom på det innan jag loggade in att jag hade skrivit fel, och tänkte ja nu har nog annso vart och kommenterat det och mkt riktigt hade du det :D, känner dig väl din filur ehe :P

Fast att jag har lite söndags ångest så ser jag fram att veckan snart sätts i gång, ska bli kul att plugga, komma framåt, försöka passa alla tider denna vecka, och sen så längtar jag till helgen, ska då besäka sthlm, martina och peter :D

Annars har jag inte så mkt utöver det vanliga, det blir att plugga, träffa jenny och se på film med pappa, änglar och demoner, nya falkenfilmer kommer i veckan yaaaaaay, ja just det ska ju med hälsa på min moster och min kusin. . .

Ja jag har ju inte riktigt följt att skriva om min så kallad process. det har varit så mkt annat i tankarna nu ett tag. men tänkte att jag kanske ska ta och göra det nu och sedan händanefter hålla en mer rutin uppdate i min process både för er som e nyfikna och en själv !

Här kommer den och den lyder ! hehe :P

Framstegen:

*Slutfört ett "projekt" som jag på börjar (högskoleprovet) nu ska jag sträva att göra bra ifrån mig på det också, så att det blir ett lyckat avslutat projekt.

*Kommit in i rutiner, så som att komma upp om mornarna, och gå och lägga sig skapligt.

*Blivit bättre på den sociala biten, jag e mer ute och rör mig, träffar familj och vänner mer.

Det e nog det som skett hittilsm, faktiskt.

I måendet så så är det inte sådan jätte stor förändring förutom att jag känner att sömnen har spelat stor roll i måendet, jag känner att jag mår bra av att få känna av den här tröttheten tidigt på kvällen och att det med e lättare att somna och lättare att gå upp, känner även med att jag mår bra av att det bara bli lättare och lättare på denna punkt som faktiskt har varit ett stort problem, det har gått lite över ett år att ställt om sig.

Det känns otroligt skönt att känna i själen att denna förändring gör så mkt, jag känner mig mer mänsklig och levande faktiskt !

Ja mer om detta återkommer jag nästa söndag, tror det blir så en nu process update varje söndag hädanefter






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0