snörriga jag idag !

Hej !

Ja idag har det allt varit en mysko dag, jag har känt mig yr , trött bortom intet, jag har inte alls varit närvarande, och provet idag gick kepp rätt åt helvetet. . .

Jag trodde jag åtminstonde skulle kunna få godkänt, men nej då, dick en rejäl black out, okey jag har inte pluggat så mkt på det men lite vet jag jue att jag kan , åtminstonde halva kapitlet, men men, ska plugga på nu på det och får hopps jag ej får black out på tisdag då jag kunde få göra om det.

Men på procent delen så fick jag mvg :D yaaaaaaay !

Ja jag la ju undan provet och skulle fortsätta med engelskan , samma där det stod helt stilla. . .
Idag har det inte alls gått med något, så jag tänker nu ta mig en vila för e så himla borta seg och yr och trött. Jag hade ett trevligt möte med en på nuevo hon som har hand om mig, och vi pratat mkt nu med hur det nu kändes med att det inte gick så bra idag, och hon sa att det viktigaste nu e jue att du kommer upp och känner du dig så himla trött nån dag så e det bara att lägga sig och sova, eller göra nåt lugnt under dagen så att man inte vänder på dygnet osv osv. . .

För man ska jue göra det kroppen säger en att göra, hehe. . . Just nu i början iallafall. . . Så det känns skönt att höra, att dem vet vad jag går igenom och har förstålese för att det alla dagar kanske inte funkar. . .

Ja ne jag kom jue på nu att jag bestämde mig för imorse att se förra avsnittet av mammas pojka missade jue det. så ska ta och göra det istället sen får vi se vad dagen har att erbjuda ev en del plugg ska jag iallafall försöka ta mig igenom :) om jag inte blir allt för trött och borta.

Ha de fint så länge så kommer jag väl snart igen med några rader :P !

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0