Sista för ikväll !

Kvällen har varit bra och mysig i det stora hela, men väldigt trött seg, nästan lite hängig , hoppas det inte e nåt skit på gång, och när jag va på provtagningen idag så pratade vi om vaccination, och jag har ytterligare börjat tänkt om jag kanske ska göra det eller ej, hon berättade om sin son son blivit väldigt sjuk av influensan och lite hur han upplevde det, och många fall så får många svårt med andningen och det skrämmer mig mest, får bara panik när mina ångest attacker kommer och andningen blir svår, men oftast e det då vldigt psykiskt och det går lätt att hantera många ggr eftersom det oftast e psyket som gör det tugnt att andas, men inom en sjukdom är det jue en annan sak. . .

Ja men jag ska tänka och överväga imorn om jag ska ta itu med det eller ej. . .

om jag ska sumera kvällen så har det blivit av att se morden den nya serier på svt, sett på ishokey vilket slutade spännande, men vi tog hem det :D nöjd e jag över det. hehe.

efter det följdes de av debatt om barnens rättigheter inom media osv, väldigt intressant ämne ch fastnade för det direkt, tänkte se de live på play efter programtiden på tv men det hackade bara och inge ljud fick man fram osv, så ser det imorn istället.

Ja och nu e jag lite halv trött mest seg och trött i ögonen så det blir att lägga sig strax, hoppas jag somnar direkt , hatar att ligga och vrida och vända mig, men det känns som om det kommer bli svårt känner mig så kissnödig hela tiden och nu med fast jag nyss varit på toa. . . intresseboken anteckna :P ;) . . . ja jag vet det va väl inte det nödvändigaste att skriva om , men lätt hänt att det bara flyter på när man sitter och skriver. . .  tankarn går rätt ut i fingrarna och bostavsverar här. . . hehe

ja, ne nu flummar jag bara så det e nog dags att ta och lägga sig nu. . .

Natti på er alla nattungglor, sitt inte uppe för länge :P !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0