Puuuust ut ! :P

hej hej, nu är det kväll och natt medicin är slut upptäcke jag nyss, och det känns inge bra, för jag har en rörig dag imorn som redan nu verkar i tankarna, men hoppas tröttheten övervinner, för jag måste få sömn om jag ska orka med morgon dagen.

Nu ikväll har jag kikat på oskyldigt dömd, lika bra som alltid :D, sen har jag messat med en sötis :D säger inge mer om det än hehe, sen babblar med jenny och annso på msn, och nu ser jag på kvälls öppet med ekdal, intressant intressant :D alltid lite intressant varje gång han e duktigt på att ta upp bra ämnen att diskutera faktiskt.

så det ska jag roa mig med ett tag till , sen blir det att soooova. hoppas det går ann utan medicinen, det va längesen nu sen jag sov utan den, så kroppen e nog rätt van vid att få den dosen. iallafall syket om inte annat.

men men, det ska väl gå. om inte så får jag ta det att försöka ta mig igenom dagen i trötthet. . . Mkt spring ska det bli, först till nuevo, sen till apoteket, sen soc, sen lassaretet på provtagning, sen till syd förmodligen för att hämta och ta medicin och lämna den nya . . . seeeeeeen hem, men inte så lång stund, det kommer nog bara hinnas med att äta mat diska och sen bege mig ut igen till moster och sen slutligen efter jag varit hos moster ett par timmar blir det att traska hem till jenny och pusta ut med lite skvaller :D och slutligen hem efter ett tag där, äta diska och bara ta det lugnt. dock så e det nog heller inge på tv, så får vä se vad det blir att pyssla med.

Ne nu börjar programmet så jag avslutar här, ha de fint med er imorn

Nattti

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0