Nåt ni alla måste se på !

Annso, tack för klippet det va verkligen nåt jag behöve se , även om läget nu e bra igen, men det va fan ett väldigt bra klipp så jävla intressant och spännande och dem har faktiskt helt rätt i det dem säger. . .

Här alla läsare kommer klippet , alla som inte har sett det bör se det !

http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8

Det handlar om hur vi löser livet hemlighet, hur vi ska tänka och agera till ett harmoniskt liv, typ det !

Ja, denna dag har börjat bra, va jue lite ner gången i går, men kvällen blev mysig och avslappnad framför tv:en. Det blev at se på halv åtta hos mig, mammas pojkar och glee, Jag kan faktiskt inte förstå att den serien e så populär, jag tycker inte den alls e någe bra, men ville ge den en till chans igår men ne jag tycker den inte tar fram nåt speicellt, det e så stel och kall serie. . .

Ja , denna morgon vaknade jag till innan klockan ringde, fast låg och snozade en då en halv timme eller så, sen va det dags att gå upp , göra sig i ordning snabbt, ta en kaffe och cigg, gå till psykologen, och vi hade ett väldigt lugnt och mysig morgon med enkelt prat om de mesta, det va en skön stämning och en skön start på morgonen.

Och nu e jag hemma, ska se på våra bästa år , betala räkningar, se vad som blir över om det blir över så mkt så att jag kan gå ner på stan och shoppa lite så blir det att göra det.

Återkommer senare med härligt skvaller om nåt ! ? hehe

Ha en bra dag allesammans !

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jo, visst var klippet bra. :) Min syster har boken "the secret", så jag ska läsa den nu under mina lediga dagar. Visst kommer det sämre dagar, men man kanske borde tänka å fokusera på grejer man vill ha. Istället för att ge tankar åt de som e dåligt.



Hoppas det lämnar lite pengar över så du kan shoppa ngt. :) Kram

2009-11-27 @ 17:36:53
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0