Morning Morning

Hello ! :P

Idag kom man allt upp, känns så himla skönt att det inte bara va ett helgs mirakel, hoppas det håller veckan ut då blir jag allt nöjd och kan ta en lugn och skön helg. . .

Ja jag skrev ju att det va nuevo idag , men det e det inte alls, går ju tis- ons, och nästa vecka blir det mån-tors.

Så efter jag varit och tagit antabus och hämtat medicin så blir det hem och diska, äta frukost och se på våra bästa år sen sätter jag igång med at plugga.

Kan skriva min punkt dags-lista :) !

*Gått upp halv 9

*fixat mig och redan rökt två cigg :( och snart blir det en tredje men sen ska jag faktiskt försöka hålla ut fram till halv 5 . . . Håll tummarna !

Nu:

*så siter jag här.

Ska:

*Diska

*äta frukost och se på våra bästa år

* Plugga ekvation

*Promenera

*äta mat

Inge mer planerat !

Ha en bra dag allesammans

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0