Min döds dag är . . .

2079-07-21, Då vet man det, undrar om det stämmer ?

Annars idag då, ja somvanligt när jag är deprimerad, mår dålig, e trött på allt så brukar jag gå in och läsa om det, läsa om deprission, ångest, självmordstankar, vad som är förebyggande för sådant måeende, osv osv. det ger faktiskt en alltid lite peppning, det finns förslag på vad man själv kan göra , vad man kan ta upp med sin psykolog om, om man känner att man kanske inte alltid kan komma i tal när man mår som man mår. . .

Men hursom helst, så börjar jag bli på lite bättre humör igen, och ser framemot kvällen, med idol lite chips och godis och eftersnack/idol. . . sen ska det bli sooova av hela slanten ser framemot de med, skönt, skönt att inte ha sovit bort dagen som jag tänkte göra, tur som va jag inte trött utan bara trött i sinnet. . .

och nu ska jag ta mig en varm dusch äta lite mat, och sen får jag se vad som händer och sker innan idol. . .

kram

Emelie L






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0