Många tankar denna morgon

Hej på er allesammans, eftersom jag va så så trött igår så somnade jag även tidigt, och det resulterade i att jag kom upp tidigt idag, åtta steg jag upp yaaay.

Jag har nu försökt tänkt om lite efter samtalet med psykologen, att än en gång först och främst tänka på det viktigaste och det e sömnen att försöka göra nåt åt den, så som att äta hyfsat rätt och mer om dagarna, promenera mer om dagarna. . . Och sen inte lägga allt för stora krav på pluggandet att låta det ta sig den tid det tar, och sen var eftersom jag klarar mer och mer att lägga mig lagom tid och gå upp och komma iväg bygga på pluggandet. . .

Eftersom jag nu ska börja gå måndag-fredag så behöver jag inte plugga allt för mkt hemma, tänkte att ta En-två timmar plugga hemma. . . sen göra något annat av tiden, så som att promenera ev simma om pengarna räcker till det, ja kanske fota, hälsa på nån vän, ja vad vet jag inte det kan man ta vecka för vecka. . .

Så hoppas detta nu kommer att fungera. . .

Ja och till nåt helt annat, när jag satt och rökte kom tanken från ingenstans, det va hur lyckligt lottad jag e, som har haft en så kär familj och vänner. . .

Det e helt otroligt vad dem har ställt upp för mig, jag har inte kunnat sett de så först nu, nu när man börjar komma på fötter och kan tänka lite utanför banorna en sig själv hela tiden. . .

Det e helt otroligt hur starka dem har vart, som har haft tålamod med mig, trott på mig, gett mig styrka, gett mig ork och inspration och motivation, gett mig mysiga kvällar framför idol och andra serier istället för att gått ut. . .

Ni alla ska har ett tack (Alex, Syster sabine, Syster tessan, Mamma och Pappa, syster madde, jessica, jenny, martina,)

Kram alla nära och kära !

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0