Lite bättre idag.

Hej på er alla ! Idag har dagen varit en knuta bättre en alla andra denna vecka, denna dag så ja jag har försovit mig , sov runt 13 timmar vilken innebär att jag sov väldigt länge fram till halv 1, jag steg upp och gjorde allt jag hade planerat för dagen, jag gick en promenad , åt frukost, pluggade, inte så länge dock men lite iallafall, det blir nog mer imorn skulle jag tror, för jag e så himla trött redan nu så jag kommer nog komma i sängen tidigt.

iallafall, efter jag pluggade åt jag lite mat, sen gick jag till lumpen danne som jag kallar han, vi såg lite film, somnade till en stund så jag missade lteav filmen :( och nu e man hemma igen, helt slut och trött e man efter denna dag, ska se om det finns någon bra film som går på tv, om, så blir det att gotta sig framför den en stund sen sooova. . .

Och annso, jag förstår att det inte e kul att läsa att jag inte mår så bra, och du behöver inte säga nåt om du inte vill, men som alltid så värmer dina ord väldigt mkt och man blir lite peppad av dem ska du veta :) och till dig andreas som också skrev en rad, ja, jo jag har ju hela livet framför en, men det e lättare sagt en gjort att se det så. . . Men försöker varje dag med det, ibland går det ibland inte, men men, , ,

Nu ska jag återgå till att kolla lite på nätet, facebook, zoosk och tv.nu. . . och lite av vännernas bloggar.

Ha de fint med er så länge ! Om jag inte somnar snart så kommer säkert en rad till . . .

Kram

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Bra att du blir peppad av mina ord, så du inte blir irriterad och tycker jag är tjatig. :) Jag kommenterar för att jag bryr mig om dig, men ibland känner man sig lite tom i huvudet. Man vet inte riktigt vad man ska säga för att muntra upp nån som e lessen. Ibland önskar man att man var där och kunde prata ansikte mot ansikte istället.



Bra att denna dag vart bättre. :) Ser framemot nästa gång vi ses. Å svar på din en kommentar...jo, jag funderar på att plugga i frantiden. :) Bara tänker på vad jag ska börja göra på min fritid, för att få en meningsfullare tillvaro.

2009-11-21 @ 23:16:16
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Hav utan hamnar

Hej, svarade i min blogg men fick ingetsvar från dig så jag skickar det till dig här och nu istället.



"



Vad är det för medicin du har då? Jag har mianserin och en annan som heter flouxetin. Bra för dig att du kan sova sådär länge i alla fall för det kan inte jag göra, även fast jag tar mianserin. I och försig är ju 12-15 timmar lite väl länge att sova. Är du konstant trött när du är vaken?



Att gå ut funkade bra i onsdags men jag ska ta det försiktigt med utgångarna för förra året då jag höll mig nykter och var ute fick jag springa hem ibland för att jag inte pallade grejen med att vara ute och suget blev för stort. Lär kunna hända igen.

Just nu gör jag inget speciellt om dagarna förutom att försöka ta en dag i taget, avslu en praktik på ett kaffeserviceföretag för ca 3 veckor sen. Har planer på att börja plugga till kock också så det är nog vad jag har framför mig."



mvh

/Hav utan hamnar

2009-11-22 @ 08:04:53
URL: http://havutanhamnar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0