Krasch

Så va den en spricka i denna vecka, denna dag e en av dem dåliga, först försov jag mig, sen märkte jag att mensen hade kommit, och ont i magen har man , inte så farligt en så länge. . .

Direkt jag vaknade stressade jag iväg til daniel för att hämta hunden (spike). sen tog vi en lång promenad, vilket va väldigt skönt, huvudvärken gick över lite som jag med hade imorse eller snarare förmiddags när jag vaknade. sen hem , då diskade jag, och nu sitter jag här, ska kolla runt lite på nätet en snabbis, ta en cigg och sen börja plugga matte. ja, jag ska med ringa till nuevo och prata med dem, det va ju meningen att jag skulle prata med dem att lägga till en dag i veckan, onsdag, , ,
Jag skulle med ha skrivit engelska provet, känns surt att inte ha fått göra det , eftersom man pluggat så mkt, får ta en sista genom gång ikväll igen och sen skriva det imorn.  .  .

Ja och rökandet har heller inte gått så bra, nästa cigg blir redan 5:e men ska nu försöka hålla mig till 5- halv sex, ta en efter maten måste man jue, sen efter det försöka hålla mig till läggnings dags. få väl se hur detta kommer gå jag hoppas på resultat där. så kanske man kan somna glad över nåt iallafall.

Ha de fint med er så länge, så återkommer jag senare !

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0