Jag & Spike idag :D !

Halloj alla kära läsare.

idag va jag allt uppe tidigt, det va inte igår jag va det hehe, år sen skulle jag tro. idag gick jag upp redan kl 6 , och varför jag gick upp så tidigt det va för att jag skulle hämta lumpen dannes hund spike , och hittils har det gått jätte bra, trodde nästan han skulle va lite oroligare , har inte märkt att han har varit det en iallafall, kanske tyder påatt han kanske kommer ihåg mig. inte vet jag, e inte så insatt i hundlivet, men kul är det att få vakta honom, trivs o ch tycker om han jätte mkt.

Hittils på morgonen har jag roat mig med att se på nyhets morgon, ätit frukost och duschat. och nu sitter jag här och ska snart iväg och ta min antabus och hämta medicin för veckan.

andra veckan nu med att bara ta två antabus i veckan, förra veckan gick det jue inte så bra, så denna vecka har jag press på mig att sköta det här annars går vi tillbaka till tre i veckan. . . förra veckan försov jag jue mig, och sen somnade jag under de tider jag skulle hämta den dagarna efter och onsdagen förra veckan så sket jag helt totalt i det och allt.

men ska sköta mig denna vecka vill jue inte gå tillbaka till tre i veckan, vill ju gå framåt och klara dem här stegen mot självständighet.

Efter jag tagit antabus blir det hem till spike , planera upp lite plugg för denna vecka, sen våra bästa år, och efter det kommer min lilla syster och hjälper mig med matten hehe, har fastna vid vissa saker och hon e jue lite mer insatt i det, eftersom hon håller på med matten nu i skolan osv. och för mig va det ju år sen jag satt vid matte boken och det går heller inte alltid att tyda eller förstå den förklaringen i boken för vissa uppgifter.

Ja det e de som har hänt hittils och det som ska hända några timmar fram över.

Återkommer lite senare med lite update, runt 18 kanske. . . .

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

naaw. lilla spike.

2009-11-09 @ 09:40:46
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0