Hittils !

Halloj på er alla där ute !

Dag har hittils varit bra men lite trögstartat, det va trögt att plugga men kom en rejäl bit på vägen iallafall, har några enstaka uppgifter kvar att göra innan jag e klar med det sista kapitlet innan provet e :) yaay, ska köra på lite hårdare efter detta prov så att jag hinner göra nivå tre innan julen, så att det sedan bara e att påbörja engelska A efter jul och nyår. lika så med matten, ska försöka hinna med att iallafall göra klart halva matte B innan jul. så att jag hinner med att göra klart matte C innan vår /sommarn :)

Vi får väl se hur det går, men för att hinna med det så beböver jag lägga i en växel till, det har varit lite små slött, vilket jag e lite besviken på mig själv, men ska försöka iallafall, jag har mina själ men jag måste försöka trotsa dem lite mer en jag gjort, det e inte det lättaste men det kommer gå, har kommit en bra bit på vägen när det gäller det med ! som idag e ett exempel, idag trotsade jag min vilja som hellre ville vara hemma, men jag gick ändå, och som jag med kunde lista ut att kommer jag bara iväg så kommer lusten igång när jag väl kommit fram och sätter mig.

Så idag har jag gått ett steg åt rätt riktning . och hoppas det håller i sig dagen ut, ska nu ta lite "lunch", äta, diska, ta det lugnt vill säga ett tag, innan jag sätter igång med pluggandet, det jag först och främst ska göra e att göra klart dem sista uppgifterna i engelskan, gå igenom alla kapitlen och göra upp en liten rep-plan till nästa tisdag tänkte nämligen ta och skriva provet då !

sen ska jag sätta mig och gå igenom rep-bladen procent i matten. . .

Medelar senare hur dagen gått ! Hoppas ni alla läsare och vänner har en bra dag idag !

Kramar

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0