Helt slut

fast jag har ingen anledning att vara det, har sovit hela dagen, nästan iallafall har varit vaken kvällen, har då tagit två turer med spike, ätit mat, diskat och set på mammas pojkar och som alltid när man ser på detta blir man så sugen på att hitta sin livskamrat :). . .

Många säger att man inte ska vara så hård mot sig själv, men hur ska man vara då, om man e för snäll mot sig själv så kommer man jue aldrig framåt, det jag ska e ju att övervinna denna jävla försovningen. . .

Men oke, jag har tänkt lite på när det e jag försover mig, det e oftast om jag ungefär två dar i rad har gått upp tidigt och donat hela dagar med plugg träffat vänner osv osv. det e då som det blir att jag försover mig den tredje dagen, ibland kan det räcka med att det e en dag jag har hållit på i non stop som försovningen sker.

Så lite tål jag, och hur kul e det p åen skala ett til tio 0 kul, för det e fan inte normalt, att man kör slut på sig själv på så kort tid, att man e så trött att man hamnar i koma och vaknar inte upp först 10 timmar senare.

Det e så jävla trist, men det e nåt jag får tåla och ta, ska inte kräva ner mig för det, för det tar väl tid att ställa om sig vänja sig osv osv. E jäva tid tar det, verkar det som. . .

Det va nog allt för ida.

Sov så gott.

Kram

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Hav utan hamnar

Hur kan du försova dig så mycket?



/Välkommen att taen titt hos mig om du vill.

2009-11-20 @ 07:56:54
URL: http://havutanhamnar.wordpress.com/
Postat av: Hav utan hamnar

Hur kan du försova dig så mycket?



/Välkommen att taen titt hos mig om du vill.

2009-11-20 @ 07:58:46
URL: http://havutanhamnar.wordpress.com/
Postat av: Hav utan hamnar

Hur kan du försova dig så mycket?



/Välkommen att taen titt hos mig om du vill.

2009-11-20 @ 07:59:07
URL: http://havutanhamnar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0