Härligt med lite smådugg !

Hej på er alla. ja denna dags blev lyckad och ännu e den inte slut, och mer lyckad kommer den ev bli, snart är det dags att gå på bio med pappsen vi ska se 2012 :) och sen efter den hem och plugga lite eng glosor, ska se om jag kan stava till alla ord jag läst in idag.

Ja sen senast så har jag pluggat alla eng-glosor alla dessa kapitel jag ska kap 4-6 :) efter det så satte jag mig vid datorn men det va skit tråkigt, så jag bestämde mig att gå ut e det gråa tråkiga vädret för att piffa upp det lite laddade jag min mp3 som jag inte alls har använt i höst, sen gick jag ut stoppade lurarna i öronen och njöt rejält i de gråa, mörka vädret och regndugg, men det va jätte härligt frisk och lite lite små kallt, i like. idag iallafall.

När jag kom hem värmde jag mat, diskade och nu sitter jag här och skriver. trots att jag gick upp så sent som jag gjorde så har dagen faktiskt gått väldigt sakta tycker jag, vad e de som e fel !? ::P det e nog för det e nov och snart jul denna månad brukar ju kunna sega riktigt rejält, ja jag ska nog börja med att försöka göra lite mer om dagarna /helgerna, för det e dem som går så himla sakte. veckorna däremot dem springer förbi i världens fart lite tråkigt för det känns inte som man hinner göra lika mkt. hehe ! :P

Ja det va nog allt så länge.

Update kommer senare under kvällen !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0