Härlig söndag. . .

Och mkt har blivit gjort, jag har pluggat engelska ord, 125/167 rätt, (skriftligt) efter jag hade gjort det va det dags för en promenix, vilket jag där trotsade orken, hade ingen lust men jag tog mig promenad ändå med musik i öronen och nu när jag kommit hem så  va det e bra beslut av mig att ta fast orken inte fanns, det va jätte skönt trots det tråkiga trist och gråa vädret . . .

Ja och nu då, jag ska väl ta och tillaga mig lite mat, diska och ta mig en dusch sen är det dags att bänkra mig framför tv med en chokladkaka. efter tve-tittande blir det att planera upp lite plugg för den kommande  veckan.

Sen ev se på en film om det går någon bra på tv vill säga gör det inte det så kanske jag traglar lite matte, fast känner redan nu att det kommer nog inte mitt sinne orka men ja det e ju många timmar kvar till dess så sinnet kanske återhämtar lite energi efter tve-tittandet.

Ja ni, jag tror jag inte har så mkt mer för tilfället att komma med.

Återkommer senare !

Sköt om er !

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0