härlig kväll

Ja inte känns det som man sovit nåt under dagen, har fått mkt gjort på kort tid så att jag sussat som jag inte skulle göra e bortglömt hehe, har nu under kvällen pluggat, ätit och diskat , duschat, och umgås med goa jenny :).

vi har roat oss med att se på ugly betty, hemmafruarna, och andra avenyn . . .

Och nu ska man väl lägga sig strax, strax innan jenny gick så kände jag mig inte alls så trött, men tröttheten kom nu i ett vips, antingen e det medicinen som gör sitt, eller så kanske det e så att kroppen vänt sig av mig tidigt gå och läga sig dags att den nu själv säger åt att nu emelie e det läggningsdags snart :P ;) :D !

Det e nog båda delarna, m, det känns så skönt att ha kommit in i vardagen mer och mer nu, man längtar till helgerna, man går upp tidigt på morgonen börjar den lugn oc mysig sen kör man igång med plugg eller så går man iväg till nuev och pluggar, och sen händer lite vart annat ibland oplanerade saker eller dem vanlig rutin träffarna med jenny, älskar dem dagarna, när man ska iväg och träffa henne eller att hon kommer hit, känns skönt att ha planerade dagar att ses på :) , för då slipper man tänka allt för mkt när man ska se eller inte osv, vi har nu två dagar som passar oss bra båda två så varför inte köra på det !


det känns som jag har hur mkt som helst att skriva om men det kommer inga ord för det.

Jag flyttade datorn nu till soffan när vi skulle se andra avenyn och har inte flyttat tillbaka den till de lilla bordet jag har den på , det va år sen jag satt i soffan och skrev, känns det som iallafall, men riktigt skönt va det att sitta här nu igen.

Idag har det varit lite prat om julen med jenny, tänk sen nästa jul redan så har hon en egen liten familj att vakna upp med under julen, och allt pyssel och bak och en massa, fan va härligt, Viiiiiill med ha detta. Längtar sååå !

Ja denna jul kommer nog inte bli så speciell inte så som det känns som iallafall. . . men hoppas men jag tror hela nästa år kommer bl speciellt om jag ska ta och tänka så lång fram, nästa år kommer nog iallafall bli minnesfullt, med att ha klarat av alla ämnen jag läser, förhoppningsvis blivit mer säker på mig själv, hållit mig från spriten i ett år, kanske kommit in på högskolan eller någon mindre kurs, kanske fått ettt sommarjobb, kanske fixat körkortet :), ja nåt utav detta kommer nog iallafall ske, och lika glad blir jag för vad det en är ! det e iallafall mina mål. . .

Men detta år är jenny och det har varit så så kul att få följa henne personligen, alla hennes framsteg alla henne glädjegångar, med barn, förlovning, ny lägenhet, jobb och allt möjligt. E så kul och jag glädjer mig verkligen för henne :D !

Och med detta avslutar jag detta inlägg e så trött så jag håller på att somna medan jag skriver hehe !

Kramar

Sov så gott med er !

Emelie L

Kommentarer
Postat av: jenny

Hehe va goo du är gumman. Har inte tänkt så faktsikt. men nu när jag läser det svart på vitt så har det fan hänt mycket fint år 2009 :)



Din tur kommer gumman. jag lovar. Då ska jag följa hur det går för dig genom allt :)



Tack för en mycket trevlig kväll!

Massa kramar

2009-11-04 @ 00:21:08
URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0