Gråa trista onsdagen :P

hehe ja, det blev lite fel i förra inlägget, så ändrar det nu hehe, ja ibland e man lite före det känns verkligen som en torsdag idag, men det e jue bara onsdag, det va jue tur att du poängterade det så jag inte skulle glömma och göra dagens matlista , för det e ju onsdagen dagen då jag brukar åka med pappa till affären och handla :D

så ska nog ta och göra det nu innan plugget kallar. usch känner inte för det heller nu men måste, ska iallafal sätta mig ner och lus läsa lite, men det e så mörkt här inna iallafal i vardagsrummet, har så få lampor bli nog att införskaffa sig lite mer ljus till lägenheten så att man kan sitta lite var stans och plugga, nu e väl den mysigaste platsen att sitta i hallen så det får bli det strax. . .

men det e ändå skönt att halv ligga och repitera i soffan men det sätter sig nog lite bättre om man sitter upp vid lyse, det blir nog mer konsentration på plugget en mys i soffan, det händer väl då lätt om man bara ligger och små läser sträcker ut sig och sen tillslut slocknar man väl med.

ja men det blir nog lite plugg nu, sen lunch och diska och lite vila innan pappa kommer och hämtar mig, det låter som bra dag i huvudet hehe ! får väl se om det blir det med !

Uppdaterar senare. . .

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0