Glada Emelie e uppe och skuttar :P

Efter många moment så kom jag äntligen upp och gjorde det jag skulle under denna dag, fast att jag sovit större delen av dagen vaknade jag äntligen till liv och satte mig med engelskan, så nu e jag klar med det sista kaptitlet innan provdags, så nu gäller det att plugga på dessa kapitlen, men det blir ingen match, jo glosor och sånt blir väl lite kämpigt men jag kommer nog lyckas bra ändå, känner det.

Det som fick utebli för denna dag va att repitera matten, men har hela dagen på mig imorn, så imorn får det fan inte bli någe efetrmiddags lurar hehe :P !

Imorn blir en lång pluggdag med avslut med handling och film och Oskyldigt dömd !

Och ikväll, ja det blir att snart laga mat, duscha och se serier med jenny hela kvällen lång :D Yaaay. . .

Återkommer med update senare innan läggningsdags !

Kramar

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kul att höra att de går framåt med pluggandet. :) Kämpa på. Ha en trevlig kväll. Å hälsa jenny. kram

2009-11-03 @ 18:49:42
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0