Glada Emelie är tillbaka :) !

Hej på er alla. . .

Ja Emelie is back now :). . .

Det börjar gå riktigt bra och det har gjort det sen i fredags förra veckan, jag e på benen igen, jag e glad, full av energi, motivation har kommit tillbaka. . .

5 otroliga dar har jag haft, jag kommit i säng tidigt varje dag, jag har kommit upp tidigt varje dag, jag har promenerat varje dag, jag har pluggat varje dag, och jag börjar förstå mig på ekvationen igen, det krävdes fem dagars plugg för att komma in i tänker, jag e helt försvånad över detta, dock har rökningen inte gått så bra, jag har rökt mer en tänkt, men inte allt för mkt så att det inte ska räknas som ett framsteg. . . Ett ytters litet framsteg har jag gjort i rökningen, och efter denna dag så får vi se om jag lyckas tagit mig ett steg närmare slutaröka perioden, fast jag tror aldrig att jag kommer sluta helt, men har som mål att iallafall sluta röka på vardagarna och sen till helgen om jag ev e sugen köpa mig ett paket, nu pratar jag om framtiden , lite längre fram för nu ibörjan så vet jag att jag inte kan göra så men när man verkligen har blivit av med det största behovet och sedan kan ha kontroll över det att det verkligen bara blir rökning under helgernas tid. . . .

Dagens lista på hittils gjorda saker är:

*Gått upp runt 07.20

*Duschat

*Ätit frukost (3 rostade) + två koppar kaffe och två cigg.

*Gått till nuevo, gjort klart halva kap 8

Nu- Hemma igen och dagens fortsatte lista:

*Sitta en stund vid datorn

*Plugga Ekvation

*Promenera

*Äta middag

Valfri sysselsättning som jag ej en vet vad det ska bli ?

Kvällen:

*Tv klockan 20-23.30 med jennys sällskap

*Ett sista blogg inlägg sen sooova gott !

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans !

Kram

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Dagarna rullar på bra för dig nu ser jag. :) Kul att höra, blir som att du gör upp eget schema och följer det. Det är bra. Borde jag med göra.

2009-11-24 @ 13:30:52
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0