Glad nyhet ikväll !

Nyss så fick jag en glad nyhet, av min kära syster sabine, hon eså gullig, nåt gulligare sätt att säga att jag vill bli vänner igen har jag inte varit med om, hon tog tillfället i akt att skicka ett väldigt fint kedjebrev till mig, ja detta kejde brev har säkert nåt många ikväll det brukar ju vara så , så många som läser detta vet nog vad det stod i det.

För att vara på min säkra sida att hon menade att hon ville vara vänner igen så frågade jag henne och det va de hon menade, så skönt att ha tillbaka sin syster i mitt liv igen, det har nu inte gått så många dar som det kanske låter som, men det har inte varit några roliga dar, jag har bara tänkt på henne hela tiden, gråtit några tårar innan jag ska lägga mig, och drömt mardrömar, men nu är det skönt att det e vanligt igen.

Och vi har lovat varandra att om det tycker upp nå liknande sitution så ska vi kunna känna att vi kan vara öppna om det direkt till den person det gäller.

Och ja jag lovar ingenting som jag nyss skrev till henne, för så säkert många andra så är det ibland svårt att säga direkt ut, veta om man kan det eller ej, om det tex är första gången som det nu faktiskt va för mig till henne.

Men det e givetvis något jag ska jobba på, och hoppas hon med gör det detsamma.

Ja till nåt helt annat nu då. ikväll så har det spenderats mkt tid framför tv, först halv åtta hos mig, riktigt bra och tyckte det faktiskt va ett väldigt  skönt gäng som va med, dem klickade på nåt sätt, och va facinerad jag blev av hans hus, och hela han vilken kille alltså, så mkt han va intresserad av och har gjort, bygga hus fota inreda, ja allt möjligt, i like, det e jag om några år ! :)

Sen efter det så var det mammas pojkar och det va ett väldigt roligt program i dag hehe, naima säger jag bara hon e för skön alltså (vet inte om jag stavade rätt där ) om inte säg till så att man lär sig ;) hehe :P

Efter det så va det premiär av glee, och som alltid har man stora förväntningar och så blir det inte så som man trott, och som alltid så är det med även svårt att direkt få ett tycke från en serie redan i första, det va lite trögt till en början men det styrdes upp efter halv programmet, så nu blir det ytterligare ett till program att bänkra sig framför

och nu e jag så trött på tv:en hehe så nu ska jag sitta här en stund inte så länge til ldet blir väl att skriva några rader till sen kika på andra bloggar, och sen blir det sussa gott för mig , (förhoppningsvis)

Ja, gu va kärleken strömar igenom en, dagen program mammas pojkar fick verkligen att längta till att han en partner runt en, en som man kan prata med om allt, dela uppfattningar, dela äventyr med, roliga stunder, bara att få ha en att sluta sin dag tillsammans med jag läääängtar så, jag vill finna min man, jag vill finna en att dela mitt liv med . . .

Och med det så avslutar jag denna dag med.

Sov så gott alla !

Kramar

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan!

Jag undrar lite blygsamt om du skulle vara intresserad av lite fotosällskap här i stan? :)

Såg din bloggbeskrivning någonstans när jag letade efter folk med liknande intressen, så jag passar på att fråga! Om du nu skulle vara intresserad så skickar jag gärna länk till mitt galleri (har ingen blogg).



Hursomhelst, ha det bra! :) (Och jag ber om ursäkt om jag är för "rakt på sak"!)

2009-11-13 @ 00:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0