Eviga upp och ner måeende

för en stund sen kände jag mig väldigt bra till mods, men nu sjönk humöret igen och jag känner mig nere och trött. Blir så trött på det eviga upp och ner måeende. . .

Det jag nu har gjort som v ärka räcka för att man ska känna sig slut återigen, det e att jag har duschat , fönat håret, plockat och donat lite med tvätt, vikt kläder som legat utspridda, lagat mat och tänkte ta och diska efter maten, men då kom tröttheten och olusten i kapp en igen. . .

Så vad ska man göra då, lägga sig och sova en stund eller vila för sova tror jag inte jag kan. eller sitta här och häcka, eller gå till pappa dels för att få en promenad fram och tillbaka och dels för att få lite sällskap, se på idol och så kanske detta gör en lite gladare intevet jag, men det lutar åt de hållet iallafal. komma iväg lite, och inte stänga in sig i det eviga tänkande för jag känner att det i pågång med det, och det blir jag helt bortom mig själv och det e inte bra för det kan hålla i sig och man deppar ner sig helt totalt, jag tror faktiskt det i mensen som är den största boven, ungerfär va tredje månad slåt mensen till och det resulterar i detta. har märkt det, helt sjukt men sant har även kollat upp det mer info om det , och mkt i så man kan känna sig under svåra mentrutioner nästan allt stämmer in. . .

ja ne nu ska jag återgå till mitt nånting.

Ha en bra kväll allesammans.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Mensen gör ju inte bara en trött utan sur också. Hoppas humöret blir bättre imorn. Annars kan du ju vila och se Idol. Ta det lugnt bara. Du har tur som inte behöver gå upp till ett jobb i morgon med den där känslan. Det gjorde jag sist jag hade mens, stod å stressjobba, var trött, deppig å hade ont. Så det finns värre situationer. ;) Vet inte om det där hjälpte. Om inte får du tänka på barnen i afrika. Ne, skojar bara. Kram på dig

2009-11-20 @ 21:56:46
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Det kommer nog en bättre dag för dig imorn, känner jag på mig. :)

2009-11-20 @ 21:58:18
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0